Doktor kesihatan seksual dan pakar urologi mengisytiharkan cara pembesaran zakar paling berkesan!

Persatuan ahli urologi dan ahli-ahli akrologi

Saiz zakar yang mana yang dianggap normal?

Hari ini, saya ingin berbincang tentang suatu perkara yang sensitif tetapi sangat penting – pembesaran zakar. Setiap hari saya menerima pelbagai soalan daripada lelaki dan perempuan yang berminat untuk tahu apa saiz zakar yang boleh menyebabkan orgasme berkali ganda? Adakah 15cm sudah cukup? Patutkah zakar dibesarkan atau apa yang perlu anda lakukan jika anda tidak berpuas hati dengan saiznya dan lain-lain.

Untuk persediaan perbincangan ini, saya telah berunding dengan pelbagai doktor-doktor seperti doktor kesihatan seksual, pakar bedah, pakar sakit puan, pakar urologi. Saya telah mendalami statistik untuk saiz zakar dan bercakap kepada berpuluh-puluh lelaki dan wanita. Ya, saya boleh ketepikan sahaja topik sensitif ini dan katakan saiz tidak penting, hanya cinta dalam hati sahaja. Tetapi, fakta sebenarnya ialah saiz zakar memang sangat penting!

Puncak orgasme wanita bergantung kepada rangsangan di titik G dan A dalam vagina. Titik G berada di dinding atas vagina. Lelaki perlu mempunyai zakar tebal untuk merangsang titik ini. Titik utama, iaitu titik A, terletak jauh di dalam vagina dan zakar perlu cukup panjang unuk sampainya. Ia sangat sedih tetapi zakar kecil tidak mungkin dapat sampai ke titik ini, maka wanita tidak boleh mempunyai pelbagai orgasme yang kuat.

Mari kita berbincang pasal saiz. Apa saizy ang normal? Walau bagaimanapun, kita tidak boleh mengatakan mana yang normal, kita akan membincangkan saiz purata zakar.

16-18 cm: ini adalah saiz purata dengan batang zakar yang keras. Saya boleh agakkan beberapa lelaki yang ringan hati dengan fakta ini, tetapi para wanita mahu sesuatu yang lebih besar…

18-20 cm: saiz ini boleh dikirakan sebagai saiz yang besar. Lelaki yang punyai zakar ini boleh banggakan diri mereka dengan ini. Wanita-wanita yang mempunyai suami atau teman lelaki dengan zakar yang besar tidak akan hadapi sebarang masalah dengan orgasme.

Lebih daripada 20cm: ini memang saiz yang sangat besar. Walaupun terdapat pelbagai lelaki yang cakap besar tentang alat kemaluan mereka, saiz ini sebenarnya sangat jarang dijumpai. Kurang daripada 1% daripada populasi lelaki yang mempunyai ini. Merekalah yang sentiasa diimpikan dan merupakan topik hangat diantara wanita-wanita.

14-16 cm: saiz zakar yang memuaskan. Walaupun perkataan "memuaskan" diguankan, biasanya agak sukar untuk memuaskan wanita dengan saiz ini. Bagaimanapun, dari segi perubatan, saiz in sangat normal.

12-14 cm: saiz ini dianggap sebagai kecil. Malangnya, ia hampir mustahil untuk memuaskan wanita dengan saiz ini. Dalam hal ini, lelaki tersebut harus merenung tentang idea-idea pembesaran zakar.

Kurang daripada 12cm: jika batang zakar kurang daripada 12cm semasa keras, ia diiktirafkan sebagai 'mikro-penis'. Para wanita sering gelakkan tentang hal ini dan gelakkan lelaki yang mempunyai saiz ini. Dalam hal ini, tiada gunanya berharap untuk suatu keajaiban untuk berlaku kerana ia tidak mungkin akan jadi, hanya cara moden sahajalah jawanpan kepada masalah ini.

Apa yang lelaki dengan zakar kecil perlu lakukan? Sudah pasti, mereka tidak boleh sahaja merenung dalam kesedihan ataupun tutup sebelah mata dengan masalah ini. Mereka harus mencari jalan penyelesaian. Hari ini, terdapat dua kaedah sahaja yang mampu membantu kualiti kehidupan seks mereka.


Kaedah pertama: Pembedahan Kini kebanyakan pusat perubatan menyediakan perkhidmatan ini. Kaedah ini mempunyai beberapa keburukan seperti risiko merosakkan zakar seperti mati pucuk ataupun mengalami kesakitan yang menderita selama 2-3 bulan selepas prosedur yang dijalankan di bawah anestesia biasa.

Kaedah kedua: Kaedah di rumah Kaedah ini mengunakan suatu gel yang sangat ajaib. Menurut doktor kesihatan seksual dan pakar urologi yang saya telah jumpai dan berbincang tentang perkara ini, TITAN GEL. adalah gel yang paling berkesan untuk pembesaran zakar pada hari ini. Bagaimana ia berfungsi? Sapukan sedikit gel pada batang zakar anda sebelum seks ataupun lancap. Anda serta merta akan rasakan kekerasannya. Anda juga akan notis bahawa zakar anda lebih besar selepas penggunaan waktu pertama. Selepas sapuan krim ini, batang anda akan menjadi lebih panjang sebanyak 3-7cm. Jika anda gunakan gel ini secara berterusan (tidak kurang daripada satu bulan), anda dapat kekalkan hasilnya. Maknanya, selepas penggunaan sepenuhnya dengan TITAN GEL, zakar anda akan kekalkan saiz terbarunya.


Saya terkejut apabila Universiti Kebangsaan Perubatan Urologi menjalankan ujian krim TITAN GEL, dengan lebih daripada 100 orang sukarelawan lelaki sebagai peserta. Mereka semua mempunyai masalah mikropenis dan tidak berpuas hati dengan saiz mereka. Malah saintis berminat dalam penyelesaian masalah itu, bermakna perkara ini benar-benar penting. Hasil penyelidikan selama 2 bulan mengenai krim TITAN GEL diberikan sebagai ulasan berikut:

1. Pembesaran zakar: saiz batang zakar yang keras dibesarkan sebanyak 3-7cm. Kami berbincang tentang kesan jangka masa panjang dalam sebelum selepas habis satu penggunaan penuh

2. Orgasme sengit: Lelaki mempunyai orgasme yang lebih kuat kerana zakar lebih sensitif serta tahap libido dinaikkan.

3. Tempoh hubungan seksual dipanjangkan: tempoh seks punyai peningkatan yang sangat ketara. Ini sangat penting kerana jikalau lelaki pancut dengan cepat, wanita tidak sempat untuk menikmati seks dengan sepenuhnya.

4. Ereksi keras: kehangatan seks memuncak dengan sangat cepat; ereksi yang keras seperti batu akan kelal sepanjang hubungan seksual dilakukan.

5. Batang semakin tebal: terima kasih kepada ereksi yang cepat dan penuh, batang zakar juga akan menjadi lebih tebal dan membantu memuaskan pihak wanita dengan rangsangan di "G-spot".

6. Kualiti sperma: kualiti dan kuantiti sperma semasa pancutan di akhir hubungan seks lebih daripada yang sebelumnya dan punyai pemuasan yang lebih baik.

Ujian Doktor Harun

Jawab 9 soalan dan ketahui masa yang diperlukan untuk membesarkan zakar anda dengan krim TITAN GEL.

Peserta ujian juga boleh menyertai tawaran istimewa untuk pembelian pertama TITAN GEL pada harga diskaun.

Umur anda:

Tinggi anda:

berat badan anda:

Saiz penis anda

Berapa kerap anda punyai seks atau melancap?

Adakah anda pernah melakukan apa-apa pemedahan pada alat kemaluan anda?

Adakah anda mempunyai penyakit prostat?

Gaya hidup anda:

Jenis darah:


Anda boleh membeli krim TITAN GEL dengan membuat ujian di bawah dan selepas lulus, isikan borang tawaran istimewa peserta, ataupun dengan membuat pesanan melalui web laman rasminya.
Ia tidak dijual di farmasi dah ia tidak akan dijual di situ. Sila berhati-hati dengan tiruan! Saya dapat diskaun istimewa daripada pihak penerbit untuk pembaca saya jadi jika anda bimbang dengan masalah itiu, anda boleh menyelesaikannya sekarang! Berikan diri anda dan pasangan seks anda peluang untuk menikmati kehidupan seksual anda.

pergi ke laman web ini

Kami mengingatkan anda bahawa harga diskaun sedia ada keran 08.09.17 termasuk.


Komen baru:(47/47)

Tetamu 1

Ex I ada 14cm. Setahun aku tak orgasme. Aku tinggalkan dia je terus.


Tetamu 2

12cm… aku dah cuba ckp slow2 pasal ni tapi tak guna gak. Break up je.

Tetamu 3

Lelaki semua tak yakin dgn diri dorang sebab perempuan cam kau! Kau semua wanita murah


Tetamu 4

Eh tetamu 3, nampaknya cam batang awak pun kecik.. masa seks, dua2 la patut syok.


Tetamu 5

bende kecik ni takde beza pun dengan tampon, 10-12cm.. aku suka gila kau dah cam Superman sekarang.

Tetamu 6

Macam mana nak selesaikan masalah ini? Penis aku 16cm. tengok reaksi bini aku je aku dah paham yang dia tak orgasme sendiri. Aku nak tambah 2-3cm je. Dorang yang dah cuba krim tu, boleh share ngan aku hasil korang?

Tetamu 7

hi semua! Saya telah gunakan krim ini selama sebulan. Zakar saya dulu 13, skrng ia adalah 17 cm. Saya rasa semuanya. Saya buat teman wanita saya nikmati orgasme vagina pertama!

Tetamu 8

Aku dulu 10cm. Perempuan semua gelakkan aku je. Aku skrng gunakan krim TITAL GEL and batang aku dah sampai 15cm. Aku nak 2 lagi cm, tapi aku rasa lebih yakin. Tak leh caya yang dulu aku sampai tak nak hidup!

Tetamu 9

I dah kahwin 15 tahun dah dengan lelaki yang ada 13 cm – semua tu habis lenyap masa cerai. Tapi boyfriend baru I ada 19cm, and nak tau rahsia tak? Saiz SANGAT penting ok!

Tetamu 10

Dulu saya 15cm. Bila dah try TITAN GEL skrng dah 20cm. Hubungan ngan wanita semua dah lain dah. Ada yang boleh pancut air terus dah!

Tetamu 11

Malangnya, saya faham bahawa saya mempunyai masalah hanya selepas perceraian. Bagaimanapun, saya tidak bersedia untuk pembedahan. Tolong beritahu saya mana saya boleh memesan produk asal, bukan tiruan?

Doktor

Tetamu 11, krim TITAN GEL sudah sedia untuk dipesan dan dibeli di laman web rasminya! Anda boleh klik butang “PESAN” di bawah. Mengikut perjanjian dengan penerbit, penonton dan pembaca kami mempunyai diskaun eksklusif yang disediakan hanya untuk beberapa hari sahaja, jadi jangan lepaskan peluang ini dan buat pesanan anda sekarang!
Sila berhati-hati dengan tiruan!

pergi ke laman web ini

Tambah komen:

Nama anda:


Komen anda:

Tinggalkan komen

руб руб